CrazyDaisy

Jag hann aldrig skriva igår så jag skriver nu ist.

Vi klev upp kl 9 vilket som inte var så lockande, suck trött som faaaaaan..

För vi skulle med Kjäll till Bergsåkers travbana och köra  lite "racing" med Millan.

Gick väl si så där, sparkade upp framdörren på häst transporten, vilket inte var någe bra !


Sen när vi väl kom hem så skyndade jag och Lina för att Rida ut, var super mysigt och jag första gången hästen stegra med mig, wihoo

Tror vi red cirka 2 timmar.. Gaaalet

Sen drog vi en dusch båda två och sminkade oss för sen kom ju våran lilla Rasmus och hämtade oss, hur snällt som helst juuuu..

Drack som fan gjorde vi när vi väl kom fram dit där han bor, sjukt fin lägenhet hade han också ;)

Ja tiden rullade på där ett bra tag, tror klockan vart 4 halv 5 något sånt innan vi lågg i säng allihopa.

Självklart fick jag hela sängen för mig själv medans lina och Rasmus delade på en 2 sitts soffa och EN kudde :P

HAHAHAHA



Yeah Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0