Första daaaan

Wihoo äntligen framme, Rasmus hämtade upp oss i Sundsvall station.
Efter det åkte hans snygga volvo i 160, lääääskigt, sen en rolig grej han hade sparat en cd som jag gillade sen förut ( 2 år tillbaka)

När vi kom fram så sov vi typ direkt, vaknade upp runt halv 11 och käkade frukost och gick runt till alla söta djur på gården.
Sen tog vi en rid tur på Maria & Rowina, Det gick lite galet till för Lina ;)
När vi kom tillbaka så pysslade vi lite med Snöret (en häst) och hennes sjukt söta föl ( ÄLG )
Vi fick till och med se på lite häst porr haha första gången för mig, LÄSKIGT!

Jag saknade Lucas så mycket att jag gjorde en hemmagjord honom, genom att klä på en kudde med hans tröjja, det såg nog ganska roligt ut må jag säga



Men nu blire Myyspyys med en film och lite chips, hare bra så länge..  PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0