Kräftskiva 09

Allt var så perfekt jag hade jätte kul med mina vänner och jag hade min pojkvän.
Eller låter lite skumt och säga det, har inte haft nån på 2 år.
Men jag är glad och stolt ska han/ni veta! Me like him!

Men tillbaka till gårdagen ( kräftskivan ) så hade vi som sagt kul / trevligt..
Drack FÖR mycket gjorde vi allihopa! Men så försvann lina och sara och jag blev helt själv ute i ingenstans..
Där spårade allt ur för mig, min kväll, mitt liv kändes det som..
Så jag ringde och ropade men ingen hörde mig :/ Så kom jag loss......
Hittar lina och ringer Patrik och ber han hämta oss..
Vilket gjorde att jag och Lina fick gå den hemska skogen och leta rätt på sara som antagligen sitter någonstans och spyr. dåligt slut på en sån bra dag!


Lite från det roliga har jag iallafall ..



Lina ville fotta på så det blev ju som det blev :P


02.30


Kissnöööööööödig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0