Love is in the air

Från att ha varit singel i 2 år och nu kallas man flickvän, helt otroligt :D
Innan jag träffade honom så trodde jag inte på kärleken alls!
Tyckte alla killar är från otrogna till omogna, till och med som som är äldre än en själv..

Men när jag träffade honom gåendes förbi mig, Lina & Sara en fredagkväll ( 3/7 )
Så tänkte jag högt
-Tänk vad fina killar det finns här ute i världen. Och tänk om han inte är som alla andra idioter ??
Men självklart så är man så feg och inte vågar gå fram och lägga till en ärlig komentar :P
Så jag lät honom bara sväva förbi. GALEN JAG ÄR!

Men Sara tog ju bussen hem och sån jävla tur sätter hon sig på samma buss som honom..
När jag får reda på det så tvingar jag henne att gå och fixa han nr.. Hon lyckades! =D

Och nu ja, nu är han MIN, helt otroligt.. Min magkänsla funkade, hahahahaha

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHULULUUU LUCAS LUUKS HOT!

2009-08-09 @ 20:36:08
Postat av: Sofie

HAHA Liiina då, Jag vet att han är Het ;)

2009-08-14 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0