Mer än vad man väntat sig!

Idag :D Idagidagidag så vakna jag av att jag hade ett missat samtal från Elisabeth och ett sms ..
Så jag kollade upp det och då var det en fråga om jag ville bli modell för stylisterna
 i hår och sminkning för Sthlm MIST.
Vad tror ni jag svarade, jaaaa! Såklart  ;)


Så hade 10 minuter på mig att klä på mig och hinna till tåget.
så Sminkade mig lite snabbt på tåget..
Skönt att det var hår styling idag, eftersom jag hatar att gå ut utan smink :P 
Men den 26/8 så blire makeup, för första gången för mig  :D

Annars idag så blir nog bara shill out tills Lucas kommer hem,
 Wii haha 1 vecka och 3 dagar sen han var hemma sist..
Känns som att han är i häktet, :(



En bild jag ville lägga in för den ser så härlig ut, tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0