sweeeet

Idag åker jag tillbaka till Sundsvall, ska jobba lite, rida och njuta av att komma bort här ifrån..
Alltid lika skönt :)

Tillbaks..
Sitter på den långtråkiga bussen, visserligen är det bra servids och frisk luft, som det inte brukar vara i bussar..
Lämnade min mamma, var lite jobbigt den här gången.-.-
Mår ju inte så bra just nu, sjuk och seg i kroppen, då vill man alltid vara hemma och låta mamma
ta hand om en och dricka te :( *snyft *

Förmodligen så ska vi till bergsåkers travbana imorgon, blir kul hoppas hon jobbat upp sig lite sen sist :),
Sen så blir det väl att rida på eftermiddan

Men nu ska jag sova en stund är helt trött efter en sån hård vecka!
Hare bra! <3

 
ÄLSKAR DIG MAMMA <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag var ju nere och mådde som jag gjorde här eftersom jag var gravid men visste ju inte om det då..

2009-11-16 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0