home sweet home!

Idag, jag vaknade väl runt halv 7 av att min mamma ringer och väcker mig.
Hade då sovit 1 ½ timme typ. Så jag var rätt sliten kan man säga, men jag klädde på mig och vi fick typ springa till bussen direkt när vi kom upp..
Sen kom vi in till Sundsvall station, helt dött nästan. Visserligen var klockan 07 så dom normala människorna sover nog då :P
Men då passade jag och Lina på att skojja till det lite så vi fottade lite på deras drakar dom har, sjukt söta!



Sen så kom ju våran buss, och det var så jävla mycket folk som skulle med den tydligen, fan säger jag bara !!
Var så trött, deckade direkt när bussen startade.
Hela bussvägen hem så var jag nog jobbigare än jobbigast haha stackars Lina som fick stå ut med lilla mig (a)
Tack iallfall för att du följde med, vi har ju nu båda fått träningsvärk i käkarna pågrund av allt jävla skratt <3

Nu är jag hemma och det är såååå skönt, så tror det blir en lugn Fredag, kanske sola och hyra nån film..
NÄÄÄÄÄ nu saknar jag min Lucas :( <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lite för trött där sofie ;)?

2009-08-14 @ 14:49:59
URL: http://elela.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag är ju en lodare där ser du inte det :P

2009-08-16 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0