En bra dag!

Började dagen emd att Erika gick till skolan vid 7.. Somnar om när hon gått..
Vaknar halv 12 och sätter igång och fixar mig, blir nämligen besök hos minm barnmorska idag på vårdcentralen.
Det gick bra, vi kom fram till en del bra saker som vi skulle kolla upp.
Sen vart det trevlig lunch med S på Castell Blev en kebabrulle haha så gott :P

Vart tvugen att åka hem och ge kissen lite mera mat och vara lite social med henne. haha fast jag somnade så Sandra fick ta hand om det sociala i stort sätt.
Åkte hem till min mamma igen och lekte med lillebror och mamma. Ska se vad det finns för bilder..

ÄLSKAR min mamma och lillebror över allt annat på denna jord <3

 


Sen har jag tagit lite bilder på magen idag. FÖRSTA gången så här kommer jag in med en bild :D
Börjar känna hur tungt det blir och andas och kroppen orkar inte lika mycket, säger bara det att nu MÅSTE jag börja röra på mig så imorgon blir det att gå och simma med gudmor vilket ska bli så kul!
Skriver mer om det imorgon!
Läkarbesök på morgonen visserligen eftersom jag är lite nere och behöver sjukintyg..
 Föresten så ska jag åka och hälsa på Anna med, det var år sen vi sågs sist!
har inte ens hunnit träffa Elina ( Hennes dotter ) Känner mig lite dum som inte varit där men vi tappade kontakten sen skolan så får väl ta igen det nu om det går :)



Det har blivit en liten kula nu, men mamma säger bara - haha, Sofie det där lilla är bara en början!
Men själv tycker jag den blivit sjukt stor.
Äh, jag tycker det här är spännande! Och nu ska jag sova så jag orkar med allt imorgon.såå
NattiNatti and KizzKizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0