FärskingFärsking

Vakna med att man mår illa och inte får i sig nån frukost suger!
Så jag funderar på att ta en tupplur till och se om det går över, vilket jag verkligen hoppas på!
För funderar på att dra ut ikv en srund med brudarna och sjunga lite.. Sist så kände jag hur bebisen rörde sig som bara den när vi stog där och sjöng ( Jag & Tess
)

Har hänt nu 3 dagar/kvällar som jag kännt av bebisen splatra omkring i magen, skit mysigt men självklart så är man nybörjare och rycker till då och då eftersom man inte är van vid att något i magen ska röra sig så det kittlas :P

Nää men skriver mer sen om jag hinner så sover jag nu så jag kanske mår bättre sen!
KizzKizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0