Flera dagar i ett

Hej, som vanligt har jag varit seg och itne skrivit så värst mycket.. Men nu kommer ett inlägg lite snabbt, ska iväg snart emd brudarna och kolla matchen på corner :D

Men var och hälsade på min söta Elina & Anna i Måndags, trevligt trevligt som vanligt har nu äntligen tagit en bild på henne som jag ska lägga in :D

   

Sen har jag äntligen tagit bild på min balklännig jag hade på balen som jag lovat 2 speciella tjejjor <3
Så här har ni den ;D

   

Sen i söndags haha hoppas lite mellan dagarna men då var jag mamma Sebbe och Juha på en socond hand butik vid Eurostop, så hitta jag ett par helt orörda moccasiner eller vad man kallar dom :P



Nu måste jag skynda mig, Puss Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nnnnaaaaaw söööta !! :D:D blir så glad sofie

2009-11-24 @ 22:32:08
URL: http://tjockfalukorv.blogg.se/
Postat av: Sooofie

<3

2009-11-27 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0