mysigt!

Otroligt myyyysig Torsdag med mina babes!! Lina & Tess..
Är så himla glad att jag och min kusin <3 har börjat umgås igen, jag behöver verkligen henne!
Hade en trevlig middag hos henne och Alex + alla jävla grabbar som kom! Trevligt trevligt!
Alla var pratglada och pratade helt öppet om allt och gick till och med in i graviditetsamtalen, jag vart chockad men det gjorde dom och det gilla vi :D

Sen som vanligt så oroar mig för hur det här kommer sluuta, kommer jag bo kvar här elelr blir det Märsta ??
Jag vill inte behöva ta hand om allt längre.. Gööööööööör något om du nu vill det här!

Nää, har inte mycket mer och säga just nu mer än att jag ska vara med min missekatt som varit helt ensam nu ett tag.
Får så dåligt samvete och lämna henne, men som alla säger en katt klarar sig själv några timmar, joo visst men hon är speciell (a)

Här är hon

 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0