NY medlem i familjen!

Nee idag blev det en hemma kväll!
Blev inget sovande heller för den delen, utan Tess skrev och saatt vi skulle på en Second hand butik här i närheten jag bor så vi drog dit och hennes mami med.
Hittade fina grejer där :D
Sen hem och käka lunch. Sen kom dom tillbaka med fikabröd och vi satt och fikade.
Fick skjuts till min gudmor där jag fick middag (pankakor) jummi!
Klippte Tabbi's hår, blev lugg och uppklippt! Jätte fint!
Mötte upp Sanna på tåget eftersom jag ska ta hennes Luzifer på prov, se om min katt och hennes går ihop.
Vilket går bra ibland :P
Lägger in en bild imorgon eller så, hinner inte idag tyvärr..

Sen måste jag bara påpeka att jag orkar inte lägga mig i andras jävla problem längre..
Skött ditt så sköter jag mitt!!
Du vet preciiiis vem du e..

Pratat med Lucas idag om lgh (lägenhet) som vi planerar och kolla upp. Och få klart snart.
Han har gått igenom med sin mamma så det som saknas nu är bara pengarna och en lgh.
Men det komemr bli bra, jag har starka känslor inför det!

Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0