Sweet dreams

Vaknade av att min mamma väcker mig 09.00 haha
Trodde jag skulle få sova ut men det blev det inte! Utan det blev upp och käka lite frukost sen lägga sig i ett skönt bad.
Lekte lite med lillebror sen var det dax att gå till vårdcentralen och lämna inte papprena som skulle in på deras labb, fick ta blodprov vilket inte skrämer mig alls!
Sen till vaccinet. Det jag där emot är lite mera kräsen för visst inte vad jag riktigt ville göra. Men kö var det och vaccinet var slut på första mottagningen så ALLA var tvugna att gå upp en våning och hoppas på att vaccinet skulle räcka åt dom..
Tur som jag och mamma hade kom det enläkare och fråga vad vi väntade på eftersom vi satt i lekrumet med Sebbe.. Så vi fick gå före Alla och då menar jag inte  10 st typ utan 30-40 pers! Hihi

På vägen hem så gick vi förbi en secondhand butik som skänker pengar till rödakorset..
Vi köpte lite julsaker där hem till mig :D
Ljusstake och en julstjärna. jätte fina :D

Så nu dricker jag cappuccino och skriver lite på bloggen samt kollar jag in lite på Facebook.
Ska fördöka ta en liten tupplur nu snart eftersom jag gick upp så tidigt..

Men sen är det inte så mycket mer för den här dagenförutom att min älskling kommer hem till mig idag :D
Det ska bli myyyys,  hoppas jag! <3

KizzKizz


Kommentarer
Postat av: ssandra

då vet jag vem som tog min cappuccino med toblerone smak :O<3

2009-11-05 @ 15:43:39
URL: http://rrriikonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0