True friends!

Jag säger bara en sak till och börja med!
När man är gravid, så märker man vilka som är en riktiga vänner.. Eller som ens är ens vän!
Jag tänker inte säga något elakt om någon och jag kräver absolut inte att någon ska ge mig mer uppmärksam nu!
Men jag kan inte nämna någon som är 18år +  som erbjudit sig och stanna hemma en fredag/lördags kväll med mig!
Jag har mina vänner och dom betyder mycket för mig!
Men dom är inte samma vänner som när jag inte var gravid. Då umgicks vi sjukt mycket mer! Och när jag sa att jag fick lägenhet i Väsby tyckte ni det var bra.. Nu klagar ni på att det är långt eller att ni inte har tid eller råd..
Vad tog det där positiva vägen?? Och att ni skulle stötta mig?
Aa som jag sa tidigare! Jag kräver inget men man märker vilka som håller sitt ord och är ens riktiga vän eller inte!

Dom två som har funnits vid mig nu den senaste tiden är Erika & min syster.. Jag älskar er så otroligt mycket!
Och jag är hedrad av att ha sånna vänner som ni!
För det växer inte på träd!
Sen finns det dom som bryr sig vid sidan av, men absolut inte så som ni två gör!
Men känner att jag är skyldig er ett STORT tack! <3

Annars så har jag idag jobbat på vidio och käkat god thai kykling gryta med potatisgratäng, muuums!
blir film och mys med mig själv och miso..

Byeee, KizzKizz


Kommentarer
Postat av: Nathalie

<3 .. jag har lovat att jag ska hälsa på, när jag inte har för mkt på schemat att göra.. ;)

Hihi vi har bråkat massvis, men endå hållt ihop, och hoppas du vill ha mig vid din sida när du behöver det.



<33 PUSS SOFIE!

2009-11-11 @ 18:49:53
URL: http://tjockfalukorv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa du Nathalie det är bara att komma över..

Men jag menar inte så att alla ska komma nu! Men dom som inte står vid ens sida alls nu under graviditeten behöver inte komma sen heller när det väl kommer en bäbis! Om du försår vad jag menar!?



Klart vi håller ihop! <3 Puss på dig med Nathalie :D

2009-11-12 @ 13:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0