Helt Ok..

Idag vakna jag upp brevid P och min söta lilla kissemiss..
Fick massa samtal om att min soffa äntligen va här utanför som jag väntat på i 2 veckor nu..äntliiiigen!
Sen så käkade vi frukost och lekte lite med Miso..
Somnade om igen haha tröttis jag é haha..
 Men garanterat så har vi båda fått fina ärr på både händerna och ja P fick ett i facet haha stackare.
Men hon är liten busig katt.

Men sen så ska jag med fanny till väsby centrum och kolla runt, hon ska köpa en prisent till Malin som fyller 18år
GRATTIS gumman!
Sen blire hem och städa upp lite så det ser lite bättre ut än nu, haha Suck..
Lina kommer vid 7/8 tiden och ska kolla på film och maybee stanna här tills imorgon.. Vilket känns skit bra att vi kan umgås igen!

Blir nog rester till middag (Taccos) mumms.. haha
Nää.. om man skulle ta och börja fixa sig lite. dra en sköööööööööööön dusch, sminka sig lite, hitta kläder.. osv..

Hare bra, KizzKizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0