rakkakkakaa

Idag vakna jag brevid Erika. Hon brukar ju sova här en hel del :D me like!
Har mina små perioder som jag är lite nere och mår mindre bra..

Men jag gick iallafall till jobbet som jag skulle hade allt jag skulle ha med mig..
Åt ett halvt äpple på vägen som frukost .. Lite svårt att äta.. ska kolla upp det imorgon .
Men kom iallafall in.. skit pinsamt och för TREDJE gången säga jag hej kjag söker han som är personal ansvarig.. Jagh har ju aldrig fått veta hans namn.. Men det löste sig bra..
Dom tyckte jag verkade vara en bra tjej för detta jobb dom hade och erbjuda!
Men fick idär emot inte jobba som jag trodde. Han som är butikschef hade barn som var sjuka och hade varken tid eller kunde ta hand om mig idag ..
Så blir första dan på jobbet på Måndag! Tråkigt men sånt som händer..

Nu ska jag ner och handla lite käk till mig och Zandra, ska bli kul att hon kommer förbi idag och sover över.
Det blir Taccos..
Kännde att jag behövde någon just nu.. Mår väl si sådär..

Men hare bra alla söta små människor. KizzKizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0