Töntar Tråk & Gottigheter!

Jaa, det blir bara skit just nu, jobbigt jobbigt..
Men lägger allt bakom mig för vissa är så OTROLIGT töntiga och man vill ju bara skratta åt det !!
Lägger inte ner tid på det där längre. Sorry!

Var hemma hos mamma och hade det chill åt god gryta. Det lilla jag fick i mig var smaskens :P
Åkte till Maxi och handlade mat, katt mat, brunkräm<3, naglar och massa onyttigt. Nää en liten påse godis :P
Juha var ju med där så fick sällskap där och påvägen hem, wii skönt och åka bil när man handlat..
Kom hem och satt med mamma och vi vräkte i oss det mesta haha

Sen kom L hem och vi drog till mig.. Kännde redan att den här dagen inte var den bästa. Så blev inte en lyckad dag.. Har inge mer och säga med det! =(

Så nu ska jag ta en kopp ta och dra in tvn in i sovrummet och bara slappa till nån film och sova gott :D

NattiNatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0