Utkast: Kärleken Har ...

Kärleken

Har du någon kille/tjej ? nej
Vill du ha kille/tjej ? jaklart!
Gillar du någon nu ?Ja tyvär..
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej ? neeeeeej !
Gillar du långa eller korta förhållanden mest ? Lååååååånga

Vänner

Har du bra vänner ? Beror på vilka man menar ;P
Du tycker om att va med dina vänner ? ja
Har du många vänner ? Jag klarar mig på dom jag har
Vad heter dina bästa vänner ? Liisa & Lina.. Erika
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra ? få bra vänner .



Mognad

Har många sagt att du är mogen för din ålder ? Haha jadu jag anser själv att jag är mogen för min ålder!
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Finns en del...
Har du fått höfter ? ja .. ? haha
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"?  Ja , oftast.
Du älskar att shoppa ? Vem gör inte de !? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0