21 dagar kvar!

Nu är det 21 dagar kvar till det beräknade datumet... Shit Shit.. Jag har inte tänkt på att det går fort det där..
I stort sätt kan han komma när som helst nu.. Jag skulle ju inte klaga! :D
Men det börjar bli lite oroväckande.. Man börjar få bilder i huvudet hur ett barn ska komma ut.. Hur fan ska det egentligen gå till.. Man läser om att barnet ska vara mellan 48-51 cm det är ju STORT!
Och den ska ut där nere..
Jaa jag säger till mig själv för att lugna oron med att
"vi kvinnor är gjorda för att föda"
Eller hur?!?

Lucas har kameran så ingen bild blir det tyvär får bli nästa vecka (V.38)
Nu ska jag gå och sova!
NattiNatti


Kommentarer
Postat av: Petra "grannen"

Hej! :)



Har ett tips inför kommande förlossningen, SLAPPNA AV. lättare sagt än gjort kan du tycka, men faktum är att din kropp är skapt för att göra det där. Bara man låter kroppen jobba i sin takt så kommer det gå alldeles utmärkt! :)

Om man spänner sig och stretar emot så gör man kroppen en otjänst. Bara slappna av och släpp taget så kommer bebilutten ut :)

.....och så en sjuhelsikes mycket lustgas ;)

Det kommer gå så bra :)



Kram

2010-04-10 @ 14:31:59
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej, jag lovar ska tänka på det och göra mitt bästa! ;)

Jaa jag vill ha alla bedövningar som går att ta, haha

Tack, kraam!

2010-04-11 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0