Fredag 30/4-10

Inatt fick jag sova mycket mer än vanligt. NICE!!
Sen vare bara att ta sig till BVC och min barnmorska..
William hade gått upp i vikt så vi behövde inte kolla han gulsot.. Känns bra när andra säger att det rullar på fint för honom :D
Sen mindre bra var väl när jag träffa barnmorskan.. Hon skulle kolla stygnen mellan benen..
Och det såg tydligen inte så bra ut tyckte hon..Fick åka till Danderyd's gynakut..
Där fick jag sitta själv med William och vänta på min tur och få veta vad som är knas där nere..
Och ja, det visade sig vara infektion.. Fick antibiotika och massa värktabletter.. Sen återbesök på Tisdag.
Får veta då om jag måste operera mig eller inte :(

Jag skrev ett sms till Lina innan jag kom in till Danderyd..
Och där stog det ungefär.. 
Varje valborg är jag antingen dunder sjuk eller fel på mig.. Kan det bli värre..
Jag ser inte det här som något bättre iallafall :(

Men är hemma nu ska käka lite som jag är så dålig på..
Sen sova!
P.s
Idag var William egentligen planerad :D
Men han kom redan den 19 vilket jag tycker känns jävligt skönt idag att han kom tidigare! <3

Första bilden på william..
PUSS


Kommentarer
Postat av: pappa lucas

han är så söt där han ligger å sover :):):)<3

2010-04-30 @ 22:07:13
Postat av: Martina

Lilla hjärtat! Så otroligt söt! MEN allvarligt nu Sofie! Klart som fan att du inte ska sitta själv på akuten! Varför ringde du inte mig?! Du kan alltid ringa mig om det är något! Kan självklart inte lova att jag alltid kan, men det är iaf värt ett försök!



Love you! <3

2010-05-13 @ 14:50:19
URL: http://tiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0