Fredag 9/4-10

Idag kom min lilla familj  (Mamma, Sandra & Sebbe)
Så var bara att fixa till sig lite och försöka vara trevlig.. Gick sådär!
Har varit nere hela dagen, kännt mmig yr och inte alls på humör..
Klippte Sandra idag, blev väl bra tyckte hon! Jag vart inte så nöjd, men det är inte min dag idag..
Sen rörde vi oss mot Centrum, vi skulle ta bussen men lilla jag började spy, så alla som åkte i Valsta backen fick sig en liten rolig syn...
Så blev en promenad ner till BVC.. Blev lite bättre men inte helt..
Forttfarande helt nere och vill bara ligga i sängen och döö typ...

Fick massa mat av mamma så idag måste det bli middag (med riktigt mat
) :D
Sen damnsuga, tvätta lite och ett skönt bad!

Får ju inte glömma.. vilket han lär göra...
Men idag är det 9 månader som vi varit tillsammans!
Och jag älskar dig lika mycket som första dagen jag såg dig!
Du är forttfarande min drömmm som slog in!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0