Love or not ?

Alla frågar och kommer med sina komentarer om hur det går mellan mig och Williams pappa..
Jag ska säga er att jag tänker lägga det åt sidan nu..
Pågrund av att det fanns en större chans för oss att läka ihop vårat förhållande
 redan 4 månader innan William kom!
Men att det ska behöva gå så långt att man ska behöva "göra slut" för att någon ska inse,
ta något på allvar i det man sagt..
Så ska det inte vara.. Och nuuuu är det så att William betyder ALLT för mig!
Han tar i stort sätt all min tid, vilket jag väntat mig! OCH sagt till Lucas..
Men att gilla någon så mycket som jag gör svider att bara släppa..
Du skulle ha hjälpt mig när jag behövde dig!





Kärlek
Ger William mig och den kärleken räcker lååångt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0