Fotvård

Åååh, jag måste bara säga att igår så fick jag en tidning från bvc.
För gravida.. Men dom där i så fick jag ett tips om att vårda dina fötter när du är gravid..
Så nu sitter jag och "vårdar" dom.. Genom att..

* Fila fötterna med en fotfil så som blir mjuka och fina.
* Ta två fryspåsar som är rätt stora.
* Häll i någon slags olija, jag tog  masage olja med smak av persika. (porr porr)
*
Sen häller du i flytande tvål så det luktar gott..
* Smörjer omkring det där på fötterna med påsarna på så det kommit överallt på fötterna
* Sen tar du ett par tjocka strumpor och trär över fötterna så påsarna sitter på plats och håller tätt så det blir varmt.
* Låt verka i 20 -30 min med något gott te skulle jag rekomendera!

Ingen super bild men sådär såg det ut för mig :D



Kommentarer
Postat av: Michaela

haha låter ganska skönt men krångel ;D haha strumpor över osv! (y)

2010-04-11 @ 16:03:55
URL: http://mitchan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa men jag lovar att mina fötter som är så ömma (som går med tung mage) som får lida tyckte om det massor :D Try it ;)

2010-04-11 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0