planering..

Nu har man handlat, käkat och slagit sig ner i soffan med en kopp te.. Mumms!
Kollar på AnnaAnaka så dåligt.. Men säg något bättre som kommer på tv :/

Morgondagens planer:
~
lunch med Sami och snacka lite skit..
~ Sen ska jag hinna med och måla min spegel..
~ Sigtunahem kommer och ska kolla vad dom ska göra åt mitt badrum..
~ Handla utemöbler med Patrik..
~ jag och angelica ska ta en promenad och en fika ..

Har länktat så mycket efter att få träffa och prata med henne! Blir kul.. Hon är i v. 35 nu och väntar en flicka :)
Så ska kolla lite för jag har MASSA kläder så lite kan jag nog dela med mig till henne!

Skriver i mer om jag kommer på..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0