Torsdag 29/4-10

Idag vakna jag av att sigtuna hem kom och ringde på dörren..
Skulle mäta luftkonditioneringen.. Suck..
Sen kom min gudmor på besök.. Hann göra lite saker medans hon var här och myste med William..
Matade honom och sen promenerade vi mot Sebbes dagis och mötte upp han och mamma..
Gick hem till mamma och satt där ute på gåren i solen och lekte lite med Sebbes nya grävskopa :D
Några grannar kom ner och grattade.. Lina och Sara kom förbi, William fick 2 jätte fina tröjor av Lina!



TAAACK LINA / William

Sen gick jag upp och matade William och tog en tupplur.. Och sen var det bara att lunka hem igen..
Vill gå så mycket som möjligt nu så allt fett/hull rinner bort!
Käkade lite.. Har otroligt dålig aptit nu! Mat går inte så värst bra.. Får se vad dom säger imorgon när vi till först BVC.. Sen barnmorskan..
Behöver värktabletter mot min mutt-värk.. Så otroligt ont har jag! Det är verkligen en PINA!!
Ska försöka väcka min lilla prins nu och ge han mat så vi kan sova sen..Och invänta alla måltider och uppmärksamhet under natten ;)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var mys att träffa er, och hoppas det blir mycket mycket mer nu när jag inte är sjuk längre :D

älskar er pusspusssssss

2010-04-29 @ 23:36:09
URL: http://liincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0