Fredag den 13de

Idag vakna jag och väckte Martina som bara ville sova om.. Men nejnej sa jag, upp och gå nu till jobbet.. Haha
Fan nu har jag precis tryckt i mig bantnings pillret och igår hade jag inte nån rolig dag! Hade såååååååååååå ont i min mage! Som magkatarr.. Och det var fan riktigt hemskt! Så får se om det blir lite bättre idag!
Hellre det Martina sa att man bajsar som fan än det här!!!
HAHAHAHA

Idag ska jag käka frulle (2 ägg)
Sen ta en skön dusch och bli lite fräsch! Hämta T senare och vidare mot Arlanda och hämta Williams pass..
För igår gick det verkligen inte att ta sig längre än från sängen till toan och senare mot kvällen en cigg då och då sen ligga ner i stortsätt..

Fixa middag till Nina kommer (Martina)
Idag på menyn står det lax med potatis och laxsås! Mömms...
Och hoppas på att man klarar hela dagen trotts Fredag den 13de
Lycka till!



Snart är mammas prins 4 månader
Det har gått ruskigt snabbt! Och antar att det inte lär slut än heller.
Mamma älskar dig mer än något annat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0