Hoppas du håller det här!

Japp allt gick bra i kyrkan, blev massa planeringar om dopet!
Får se om det blir lyckat ;)

Sen gick jag och L till centrum och käkade och snckade lite..Vilket behövdes!
Men det kom en del tårar och sånt jag absolut hatar!
Jag har kännt att jag vill gå vidare.. Jag orkar inte vänta på att allt ska falla på plats och att han ska börja kämpa..
Betyder man något så anser jag att man istort sätt gör allt man kan för att få det.. Samma sak som jobb, resor, kläder, pengar osv...
Men för mig är kärlek viktigt att man ger lika mycket från bådas sida och inte bara en.. Som ordetspråket lyder.. Man måste vara två för all slags tango!

Men men, slut pratat om det.. Vi får se vad som händer!
En sak jag måste säga.. eller nej, ni får veta när jag fått raka besked om det.. Men L berättade en överaskning som han hade tänkt ge till mig :O Får se om han håller det här den här gången!
Han har en viss tendens att säga mycket och få för lite gjort :(
Håller tummarna.. Ni borde få veta
inom 5 dagar hoppas jag!! :D

Nu ska jag Martina och Sandra kolla på  film..
Trollkarens lärling! LOVE it!

Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0