Någon ??

Jaa, idag har det varit full rulle hela dagen..
Inte hunnit hem än heller.. väntar på middagen hos Williams farmor och farfar!
Det är lite släktingar här till Wille som ska vara med imorgon på dopet. Så dom fick en liten förtur och träffa honom!
5 smörgostårtor och massa snacks bjuds det på imorogn!

Det enda jag är orolig är över hur fan jag ska hinna med allt imorgon.. HELT ensam med allt imorgon..
Lär få gå upp as tidigt..
Ingen som har tid och komma och slagga och hjälpa lilla mig med allt imorgon ??

Ska ner nu, för nu är maten klar! Grillat är bäst!

Kommer inte hinna skriva när jag kommer hem och förm odligen inte imorgon heller!
P.s måste ju bara berätta att min pappa kommer imorgon med hojjen! Det ska bli så kul. Första gången jag ska våga mig på och åka motorcykel!




Imorgon Prinsen är det din dag!
Du betyder allt för mig!
Ingenting kan ersätta det du kommit med, väntat och väntat på att få se vad som ligger i magen
och rör sig..
När du kom ut efter en tuff natt och myket kämpande så kom du!
Du var inte som jag hade förväntat mig..
Du var mycket bättre, finare och helt underbar..
När man gått 9 månader och väntat på att få ligga och klämma ut något så stort men ändå så litet
blir hela världen ingenting..
För du är mitt allt <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta supa och bli vuxen

2010-08-07 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0