How do i get you alone?


Ja... Jag vet vad MÅNGA kommer säga nu..
Att jag är dum som ens ger honom en chans efter jag levt med honom i 13 månaders otrohet, lögn och svikelser!
Men om jag är på min vakt och tänker mig för riktigt noga.. Så tror jag att OM han nu tänker såra mig igen.. Blir jag inte alls lika förstörd.. Hoppas jag :/
Men ni vet själva.. När nu älskar någon så mycket så finns det inga gränser.. Eller jo på sätt och vis! Men jag har pratat med honom och han ångrar sig och skäms! Vilket han verkligen bör göra!
MEN jag tänkte såhär... Vad vet jag om jag inte ger honom en chans nu och ser om han kanske faktist ändrar sig.. ELLER sårar mig igen.. Kommer jag aldrig få reda på om jag inte testar.. SÅ jag går långsamt men säkert framåt och tar reda på det..
Jag lovar det känns inte toppen just nu! Men jag VET att jag älskar honom! Och vi får väl se om han tänker förlora allt denna gång för alltid!

Visst jag önskar jag vore värd mer än massa andra brudar..
Att orden han sagt/säger - Jag älskar dig Sofie!
Att dom ska gå rätt ut ur hans hjärta och in i mitt.. Men mitt hjärta är redan
såld på honom!

Hoppas ni förstår! Jaaaaa!
 Jag är en idiot, som ens har tanken att gå tillbaka när han gjort såhär..
Mitt val inte ert så är det helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Lucas

Jag vet att jag har varit världens fuckup, alla andra vet om det också.

Och jag vet att jag kommer påminnas om det som har hänt länge, men jag vet också att jag inte kommer göra om något sånt här igen. Jag kommer inte klara av det, du kommer definitivt inte klara av det.

Visst, många kommer säkert ta dessa ord som bara tomma eftersom jag har sagt så mycket.

Men jag vet inte hur jag ska kunna säga det så att du förstår att jag verkligen menar det, jag tror inte att i dagsläget så hjälper något av det jag säger.

Utan jag känner bara att jag har ALLT att bevisa, knappt någonting att säga, bara bevisa att det är dig, sofie, som jag vill vara med.

Förlåt, jag skäms som en åsna... :(

2010-08-13 @ 02:05:20
URL: http://www.lucaswelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0