God middag!

Jaa en dag som börjar med att må illa som vanligt.. Sen möta upp Jessica & Ossian, gick runt lite i Centrum sen hem till min mamma så fick Ossian leka med min lillebror :)
Blev en snabb lunch på Castello, blev inte mycket jag fick i mig men trevligt!
Sen hem och handla med Lucas..
Han har varit duktig och städat idag!
Sen blev det hem och kolla på mer film och hans mamma&pappa kom med Mc mummas det var gott..
Nu blir det lite film till sen duscha och sova, för imorgon blir det upp tidigt och gå till mödrarvården på nån slags föräldrarutbildning, vilket alla tydligen bör gå på.. Så vi får väl se om det ger ut något på det ;)

Sorry för man är lite seg med inlägg men har oftast inte tid på morgonen, men ska se om det blir bättre..
Juste, blir inge Dalarna i helgen.. Utan det blir Sundsvall sen veckan efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0