Tisdag 23/2-10

Ursch är skiiit seg!

Men idag vare bara att ta sig upp tidigt vilket inte brukar gå så bra, men vilket det gjorde..
Ta sig till mödrarvården på föräldrautbildning, läter som vi fått värsta utbildningen nu men så är det inte..
Bara lite mer info om förlossningen och ammning osv..
JÄTTE tack till min underbara kusin Tez som tog sig hit, oavsett strul med tåg och så tidigt på morgonen! Väldigt tacksam är jag och det vet du gumman <3
Sen var Lucas med på utbildningen med, vilket var jätte skönt med !
Eftersom vi går igenom det här tillsammans och han får se allt och höra från andra att det inte bara är ett barn man har i magen utan att det är som ett heltidsjobb med!
Att det inte är lätt och man är som man är när man är gravid.. Måste säga att jag har en sån bra barnmorska!
Får skicka en blomma till henne när bebisen kommit ut som tack för allt!

Sen vart det en tur till Eurostop och kolla lite, hittade nagelgéle som jag letade efter.
Tez hittade en skit mysig tröja!
Men jag känner mig så deppig av att köpa kläder så det finns inte! Väntar tills jag ploppat ut lillen och köper mig något extra sen istället :)

Nää om man ska ta och börja med maten för det har Lucas inte lärt sig än, får skicka han på nån slags matutbildning och se om han blir den som lagar sin första middag i det här huset ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0