Bara massa planera!

Planera planera och mer planera..
Försöker komma fram till hur många som kommer hit den 23de..
Behöver köpa in alkohol och tilltugg..
Men omöjligt när men inte vet hur många som kommer :/
Tror det blir riktigt nice, räknat på ungefär så blir vi 20 pers! Lagom och bra !

Men annars ut över alla planeringar.. Så har jag varit med min älskling hela helegen, vilket känns super bra!
Vi var ute i Fredags, började bra hos mamma..
Men var rätt trött efter en väl planerad dag.. var och mötte Erika, i rorses hos gudmor, hem och sova ge katten mat, stan, hem fixa håret, kista med mamma syster och Lucas. Sen utgång..
Vart lite mycket för mig :P
Men det vart en trevlig utgång!

Lördagen blev till att mysa med film, räkmackor, godis & cola med Lucas..
Somnade fööööööör sent, känner idag att det är lite sömnbrist hära :P

Söndag, vakna hos Lucas som fyller 21 idag! GRATTIS ÄLSKLING <3
Käkade frukost sen kom hans mamma och mormor hem så blev det tårta time!


Blir till och kolla tv nu sen sova tidigt! För imorgon ska jag STOR städa !!!!
Börja skriva upp vad som ska köpas till på Lördag..

Sen är det bara 2 dagar kvar tills jag blir 20 :D
Känns inte som något speciellt.. Jaja  sov gott nu gott folk... KizzKizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0