Jag är inte tillräcklig!

Ett rent helvete är precis vart jag hamnat i!

En värld full med sånna idioter som bara suktar efter mer och fler att såra..
Jag trodde att min otur hade varit över..
Att jag aldrig någonsin mer skulle behöva få känna den här känslan igen..
Att man inte duger, är tillräckligt bra, någon annan är så mycket bättre än du själv..
Jag kan erkänna att jag har nog ett väldigt dåligt självförtroende och det tror jag många tjejer har!
MEN dom visar det sällan för att när man gör det så sjunker ens chanser med!

Jag är  nog den personen som mår sämst i det här läget! Fast det borde vara jag som ska visa/ och vara den starka och visa att jag är så mycket bättre!
Men jag är inte det, jag är totalt förälskad i ännu en idiot som bara tänker med kuken...
Hamnar i en slags koma och bara ligger i sängen och vill döö.. Spyr så fort jag känner lukten av mat..
Och att vara stark är något alla måste vara i min sitvation, jag har inte bara mig själv och tänka på..
Men det skulle han ha tänkt på med! Att det inte bara är han som kretsar runt och kan skicta i alla andra..


Hade DU aldrig sagt att du ville gå med på och hjälpa mig med barnet! Hade jag  aldrig bett om någon hjälp, inte ens brytt mig i det här som du gjorde mot mig!
Jag hade inte ens ringt och frågat för det är du inte värd att få förklara ens!


Men som en männiksa ska jag kämpa visst just nu kommer det vara otroligt svårt men jag har något i min mage som kommer göra mig så stolt, som kommer göra så jag verkligen kämpar och gör mig stark igen!
Självklart kommer jag inte kunna komma över dig, jag har redan berättat mina tidigare sitvationer..
Du kommer alltid ha en plats i mig som är skör så fort jag ser dig...
Jag vet inte om jag bara ska strunta i dig totalt eller ge dig en chans till..
 
Är du värd en chans till??

Jag önskar att du kunde släppa din känslokalla sida och visa mig att du verkligen ångrar dig och att du verkligen menade med det du sa till mig : jag tycker om dig Sofie...
Jag skulle bli så glad men jag skulle inte visa det tror jag.. Kanske inte ska säga såhär men vadfan säger jag inget gör han inget.. Eller säg nån gång han har gjort något jag bett om....
Whot ever., jag får väl helt enkelt gå vidare :/


Love is a end.. Fuck the end!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Det löser sig sofie :)<3

2010-01-09 @ 20:31:38
Postat av: Frida

Skulle skriva det men han hann före, men det löser sig alltid gumman ! <3

2010-01-10 @ 01:47:54
URL: http://fridamelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0