Måndag!

Halloooj, idag är det storstädning som pågått för mig!
Tänkte att om jag gör allt idag så slipper jag stressa med det i slutet av veckan och göra allt annat
jag ska få klart innan Lördag då ist!
Så nu är det fint här hemma.. Ska bara få tvätten avklarad imorgon, på min födelsedag.. Kul va jag ska tvätta på min födelsedag!

Men nu får det bli ett varmt bad och göra some private things :D
Och sen senare får det bli en kopp te med pop corn och Paradise Hotel! Något man inte får missa!
Ajja nu måste jag börja sätta igång..

P.s
Får inte glömma och säga att imrogon fyller jag 20 år..
Känns verkligen inte som det men så är det iallafall..

Kizz Kizz


Kommentarer
Postat av: Kusiiiin!

Duktig du är! <3

2010-01-20 @ 10:42:00
URL: http://tessthemesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0