<3

Allt går inte som man alltid vill.. Speciellt när man är gravid!
Det ändrar på en person så enormt! Jag trodde aldrig att någon/något kunde påvärka en så mycket!
Och jag har världens bästa pojkvän! Som står ut med det besvär jag kan ställa till med..


Men som i alla förhållanden så uppkommer alltid konflikter! Men vi klarar allt vi varit med om hittils och jag känner verkligen
att det här är rätt, oavsett om jag klagar över saker så ÄLSKAR jag dig Lucas så otroligt mycket!
Och jag ser absolut min framtid med dig!
Jag hoppas du förstår och verkligen tar åt dig! För det är ingen annan som har den platsen i mitt hjärta som du har hos mig!
Den är i starkt förvar! Se till att den blir kvar där resten av mitt liv!

Älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0