Dagen avklarad!

Oj det tog tid att måla och få ordning på allt..
Men nu är det halv klart! Imorgon blir det en runda till eftersom man måste måla två gånger ;)
Men tror det blir riktigt nice när det blir klart!

Tobbe kom ju in och tittade hur jag bodde, och han fick mig att vilja måla om mer än vad jag hade tänkt :P
Jävla målargubbe! Men han ska få måla allt åt mig när jag väl ska göra om det :D
Nästa blir nog hallen och köket :)

Fick ju hjälp av min kära pojkvän, det är blev ju inte alls mycket gjort av han.. Men alltid något <3
Bara så trisst att vi inte alls hinner med varandra längre :(
Känns som att vi hinner ses 1 timma , max 2.. Sen så har vi annat inplanerat .. Suck..

Nää, nu ska jag ta och kolla in lite coola armband, jag tycker jag har förtjänat ett efter allt slitgöra!!
Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0