Tisdag 23/3-10

Vakna med att käka och göra mig iordning.
Sen åka ner och möta Lucas för att ta lilla Miso till veterinären igen.. Gick jätte bra!
Fick antibiotika nu som hon ska ta 2 gånger om dagen i 10 dagar.. Lycka till Lucas ;)
Sen vart det hem och käka, vilade lite.. Så skulle jag på en föräldragrpp med Lucas.
Men fick så ont i huvudet så han gick dit själv.. Modig karl jag har
<3

Han kom förbi efter hans tränings pass på gymmet.. Blev att gå igenom alla fina kläder vi fått av Nathalies mamma.. Så mycket fint hitta vi!
Tvättade lite och sen började PINSAMMA Dating in the dark.. Jag förstår verkligen inte hur man ens vågar visa sig på det där programmet. Och i varje program har det ALLTID varit killar med hängslen eller folk med för bra självförtroende.. jaja, roande är det och man får sig ett skratt här och var ;)

Nu ska jag kolla lite mer på tv och sen sova..
p.s blir lite bilder nu i veckan på bebismagen! Går ju in i V. 35 nu! LÄNGTAAAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Åh, bara 5 veckor tills lilleman där inne kommer ut! Snart är det dags! <3

2010-03-23 @ 22:14:57
URL: http://tessthemesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0