V. 35

Idag / imorgon är det 35 fulla veckor som jag går in i med bebisen i magen!
Dom säger lite olika men jag räknar ofta på varje Torsdag som en full vecka blir..

Måste säga att det börjar märkas av nu som mest att jag verkligen är gravid..
Svårt att ta sig upp..
Ont i rygg/ben/kroppen..
Förvärkar..
konstiga drömmar..
Svullna ben och fötter..
Kissar 24/7..

Ja det är massor, men inte bara dåliga saker!
Magen är stor och börjar verkligen bli i vägen nu för det mesta.
Kläderna har gjort sitt och nu vill man bara få shoppa loss och köpa sig något riktigt fint!
Men får vänta några månader till! Sen så :D

Det har även börjat avta i fosterrörelserna nu för att den blivit så stor.. Så nu är det mer som att den buffar i mig i magen och inga små sparkar längre utan är det en spark så är det en ordentlig spark :P
Och jag har HELA tiden trott att han (bebisen) sparkar/boxar i takt eller något liknande..
Men så för nån dag sen så insåg jag! Det är hicka som pågår där inne när jag tror det är något som slår i takt..

Tog några bilder för jag vet inte om jag hinner med bloggen imorgon.. Hoppas! Men inte säkert!


 


Kommentarer
Postat av: tess

Fining! :) Nu är det inte alls långt kvar :) Saknar dig! <3 <3

2010-03-29 @ 12:47:11
URL: http://tessthemesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0