Måndag 3/5-10

Idag när jag väl fick sova ut så ringer Lucas och väcker mig.. Är det inte William är det dörren som plingar.. Och om inte det så är det telefonen som ringer..
Men mata William och började göra mig iordning, sen åkte jag ner till mamma och lämna några brev hon skulle kolla på..
Sen åkte jag och min kära syster till stinsen och shoppade loss i timmar.. Det var riktigt skönt och dom hade ett bra ammningsrum som jag utnyttjade 2 gånger! 
Så idag slösade jag pengar nästan på bara mig själv :D

3 linnen
ett par skor
örhängen
en tunika
vanlig tröja
Leggings

En plånbok som Lucas åkte och köpte.. Dock fel, ser ut som en taxiplånbok tycker jag.. Men men..
Inga bilder än kanske hinner med något imorgon efter jag varit på Danderyd..
Blir tidigt upp imorgon för ett återbesök.. Hoppas nu inte på nån jävla operation! Jag vill bara bli bra!
Men iallafall så ska vi röra oss till sängs i tid idag..
Så sov gott!
PUSS

P.s
Idag blir William 2 veckor.
Tiden bara rullar iväg, kändes som jag låg och tröck ut plutten för några dagar sen bara! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0