En jobbig typ!

Nu har jag varit off igår och idag med data-världen..
Men jag skriv er nu :D

Va på kalas hos Martina med William.. GOD TÅRTA!
Sen drog vi och hämtade min katt som hade rymt en bra jävla bit.. Förstår inte hur hon lyckas!
Men hon var så glad när hon kom in, ville bara ligga på en och mysa..
Vilket det inte fanns tid til riktigt, jag lagade god mat åt oss och Martina fixade Gurka och dipp...
Såg en film som lilla Martina somnade till, så kollade i stortsätt själv ;)

Men idag iallafall så var jag och Martina i Väsby och fixade våra naglar och käkade lunch/middag.. Jag behövde lite tid med min bästa vän.. Fan hon ställer upp i vått och tort! <3
Glömde köpa pälsmössan åt William men får bli imorgon.. Kom hem då Sandra möter upp mig och ska hämta silverschampo och några papper... Men nu sitter jag här själv.. William sover i sin säng, Lucas på jobbet sen förmodligen ska han hem och spela.. Lika always!
Jag är trött på killar som har barn som inte tar det på allvar! Så hädan efter så lägger jag inte ner mer av min tid, fören DU vet vad det handlar om och ha barn / familj / flickvän!
Vad är det man säger? Behandla andra så som du själv vill bli behandlad..
Jag har försökt, men nu ger jag upp och jag tänker inte hjälpa dig att göra rätt val, du måste finna dom själv!
Och gör du det inte så är det ju bara ett tecken på vad som behövs!
Ibland är du en jobbig typ!

Nogpratat om det!
Nu blir det film och ett glas vitt till nån bra film sen sova!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta hänga ut din pojkvän var och varannan dag

2010-10-26 @ 23:26:44
Postat av: Sofie

Nej vad kul att nån anonym komenterar!!

Trodde en blogg va att man skulle skriva sin vardag och han är band annat en del av min vardag.. Jag skriver om mitt liv som mamma och många killar i hans ålder som har barn, har lite svårare att inse vad det innebär och ha barn.

Läs inte om det är så jobbigt ;)



PUSS

2010-10-26 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0