Kan man ångra några av sina vänner?

Jag måste säga att jag mår skit.. Kan inte sluta tänka på den där jävla fylle cellen..
Den har trängt sig in i min hjärna.. Som jag får en slags panik fast än jagg itne är kvar där..
Det och hur en vän kan göra så här.. Tänker inte nämna några namn alls..
Men jag vet att jag kanske gjorde fel.. Men jag VET att jag inte förtjänade den där cellen!
Åtminstånde inte själv, visserligen fanns min bästa vän Martina i cellen brevid.. Vilken trogen vän jag har som kom och gjorde mig sällskap :P
Men det var inte Martina som skulle suttit där! Utan det är DU! DUDUDUDUDUDUDUUU!



Men jag fick väl lära mig en läxa, både vart man har sina vänner och ovänner..
Vilka man kan lita på till maximal och vilka man inte kan det med!
Du/ni är något jag trodde man kalla vänner... Sorry it was a big misstake!
Det borde finnas en knapp där man kan deleta alla minnen och stunder med en vän..
För jag tänker på dig och hur bra vi haft.. Men allt var bara en tillfällig falsk stund!

Men från det ena till det andra..
Vakna imorse och fick stressa gärnet, försov mig totalt..
Skulle till bvc halv 12 och kan senast ta 11,03 bussen ifrån mig.. Jag vakna 10,48 och jag STRESSA, jag hann! ;)
Gick en promenix och handlade det sista jag inte hann igår ( mat )

Färgade håret igen nu och nu får det vara ett bra tag.. Jag vet inte vsd jasg vill has för färg och jag väntar tills jag är 100.. Vilket jag inte är nu! Så får se..
Pratade med Martina för en stund sen hon skulle kanske komma förbi på en mysig film och middag..
Får se om det blir av!
Sen längtar jag sååå efter att Lucas ska komma hem från jobbet..
Det har blivit så starkt mellan oss nu jag vet inte vad som hänt, men han är fan mitt liv! Finns inget jag önskar mer än honom och mitt barn! Ursch nu ska vi itne tänka så, då blir det tårar .. Blää..


Sen måste jag säga, jag läser inte många bloggar alls! Men såg på msn reklamen om Nemo och Paow..
Jag tycker så synd om Hugo, sån fin kille som gjort allt för den där tjejen och nu sabbar hon det men den som bär på en lista hur många han kan sätta på innan han dör... tragiskt!

Men till middag blir det potatisgratäng med lövbiff inrullade i fetaoströra. MUMS !!!
Kaske blir ett till inlägg ikväll beror på pigga William! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0