Ingen Rubrik

Nu har man storhandlat för fullt..
Proppat i William massa katrinplommon puré, TACK för alla tips!
Nu ska vi se om det kan komma snällt bajs ut..

Lagat god middag till mig och Tabitah som kom och myste med mig och William!
Blir nån film nu om jag får igång den där filmen frn datan till tvn.. Den bara krånglar.. Men ett försök till! ;)
Men är helt inne i 16 and pregnant.
Jag som tycker våra bråk och våra problem överhuvudtaget är ett stort problem.. Men nääej asså.. Det finns sånna som har mycket värre!

Sen måste jag bara säga kinder maxi reklamen ; var snäll och fyll i meningen, jag är svag för  ? Choklad!
Jag är svag för Choklad med helnöt! I LOVE IT! Men man kan ju inte äta för mycket heller, ångest varje gång asså!

Sen blir det en liten tripp till Lucas föräldrar och fika och kolla ifall han får sin lägenhet uthyrd. Vore ju toppen.. Mer pengar varje månad..



En b ild från turkiet på Lucas och mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0